Reference

Intenzivno se bavim trčanjem, no do većeg poboljšanja nije dolazilo usprkos relativno velikoj pretčanoj kilometraži. odlučio sam se posavjetovati o ishrani sa stručnom osobom iako prema indeksu tjelesne mase nisam pripadao problematičnoj skupini. Nakon pregleda kod Alme koji je pokazao preko 20% masnog tkiva, počeo sam se hraniti prema jelovniku kojeg je sastavila. Nakon samo 6 mjeseci, udio masnih stanica pao je na ispod 14%, a ja trčim sve dalje i sve brže. U svojim 40 tim godinama osjećam se dobro kao nikad do sada i upravo se spremam za svoj prvi maraton !! I dalje redovno dolazim kod Alme na preglede i savjete, a tako namjeravam i u budućnosti.

– Zoran B.

Prije dva mjeseca krenula sam na djetu nakon nekoliko bezuspješnih pokušaja… Nakon razgovora sa gđom Almom koja mi je izradila jelovnik krenula sam u borbu protiv kilograma. Prva dva tjedna počela sam sa detoksikacijom i zapravo pripremala organizam za novi režim prehrane. U početku je bilo pomalo teško ali sam odlučila da neću posustati i evo nakon dva mjeseca smršavila sam 8 i pol kilograma. Moram napomenuti da se jako dobro osječam, nisam umorna ni nervozna. Mislim da je jelovnik koji mi je gđa Alma napravila odličan jer u njemu ima sve što mi treba (voće, povrće, meso, riba) i s obzirom da imam 5 obroka dnevno zapravo ne osječam glad u toku dana što je zapravo i bitno jer inače ne bi mogla izdržati. Uglavnom preporučila bi svakome ko ima problema sa viškom kilograma ovakav način prehrane i skidanja kilograma…

– Sanja D.

Prije otprilike 12 mjeseci odlučila sam kako je vrijeme da poduzmem nešto u vezi viška kilograma koje sam imala već godinama. Osjećala sam se stalno umorno i bezvoljno, imala sam problema sa tlakom i tenom, pa sam krenula na fitnes. Redovno vježbanje mi je pomoglo da uđem u formu, međutim veći napori su tražili da prilagodim prehranu. Do tada nisam pazila što bi jela, kada i da li sam uopće gladna ili jedem samo iz navike. Osim toga, nikada nisam razmišljala koje namirnice koristim, da li svaki dan prehranom unosim u sebe dovoljno vitamina i ustvari nisam znala kako izgleda zdrava i uravnotežena dijeta. Kada sam na vježbanju čula da nam dolazi nutricionistica održati predavanje – znala sam da je to za mene. Predavanje je bilo odlično, puno toga čovjek zna, ali se ne pridr žava u svakodnevnom životu i stalno sam imala osjećaj da je zdrava hrana skupa i komplicirana za pripremati. Moja nutricionistica je za mene napravila posebnu dijetu, prilagođenu mojim željama i ukusu, za svaki dan u tjednu. Dijeta je bila redukcijska jer sam imala dosta kilograma za izgubiti i bila je jako jednostavna za pratiti. Prilagođavala sam si obroke prema raspoloženju toga dana – ako mi se jelo isto što i jučer, jela sam isto. Pazila sam samo da uvijek zamijenjujem doručak s doručkom, ručak s ručkom itd. Uvela sam u svoju prehranu namirnice koje nisam nikada prije koristila ili jako rijetko, npr. ječam, zob, heljdu, proso… Od prvog tjedna kada sam prešla na taj novi režim prehrane, osjećala sam se bolje, snažnije i što je najvažnije – nisam gladovala jer su mi obroci svaka 3-4 sata. Posebno mi je drago to što su mi se promijenile prehrambene navike i što sam zavoljela neke nove namirnice i na neki nač in promijenila svoj ukus u hrani – danas npr. ne mogu zamisliti doručak bez zobenih pahuljica s raznim dodacima, koristim samo integralnu rižu i tjesteninu jer volim osjetiti njihovu „živost“ u ustima, a čokolade ispod 80% kakaa niti ne osjetim dok jedem, pa ih više ni ne kupujem. Najvažnije je to da sam prilagođenom prehranom i vježbanjem riješila svoj problem viška kilograma, tlak mi je izvrstan, ten mi se očistio, a imam snage i kondicije kao nikada u životu, pa imam osjećaj kao da sam vratila vrijeme 10 godina unazad. Uvijek se sa zadovoljstvom sjetim tog uvodnog predavanja kada sam upoznala svoju nutricionisticu jer me prati već godinu dana i prilagođava moj jelovnik svakih par mjeseci kako bi uvijek jela nešto drukčije i zdravo, jer iskreno, sama sebi nisam znala iskombinirati prehranu, a da to ne bude ili gladovanje ili puste kalorije bez ikakve nutritivne vrijednosti. Najbolja stvar koju sam za sebe napravil a je ta da sam potražila njenu pomoć i znam da se ona ponosi mojim rezultatima jer je moj uspjeh ujedno i njen uspjeh, a to je 45kg manje u godini dana. Hvala.

-Lina Š.